.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ستاد عالي دهه فجر در گلستان

در آستانه فرارسيدن سي و يكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران ستاد عالي دهه فجر انقلاب اسلامي در استان تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گلستان، در اين جلسه مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گلستان با اشاره به حوادث اخير در كشور گفت: در شرايط كنوني و پس از گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي ما مورد آزمايش بزرگ الهي قرار گرفته‌ايم كه به عنوان يك سرباز وظيفه‌شناس، با بصيرت و آگاهي و پيروي از فرامين مقام عظماي ولايت بايد از اين امتحان الهي پيروز و سربلند بيرون بياييم زيرا دشمن با برنامه‌ريزي و صرف هزينه‌هاي هنگفت به دنبال حذف و نابودي اسلام، قرآن و نظام گران‌سنگ جمهوري اسلامي ايران است.

حجت‌الاسلام زين‌العابدين روحاني‌نيا بر برگزاري هرچه با شكوه‌تر برنامه‌ها و جشن‌هاي پيروزي انقلاب تاكيد كرد و افزود: سال گذشته استان گلستان در كشور در برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر جزء استان‌هاي قابل تقدير شناخته شد كه امسال با برنامه‌ريزي و هماهنگي و همكاري مسئولان ذيربط سعي داريم اين رتبه را ارتقا دهيم.

استاندار گلستان نيز در اين جلسه حركت عده‌اي دست‌نشانده كه روز گذشته سعي بر ايجاد بي نظمي و برهم زني مراسمات عزاداري مردم در سوگ آقا ابا عبدالله الحسين (ع) را داشتند را محكوم كرد و افزود: متاسفانه مثلث استكبار جهاني كه در راس آن آمريكا، اسرائيل و انگليس قرار دارند با تحت تاثير قرار دادن عده‌اي از خواص كه از خانواده نظام هستند سعي بر براندازي نظام و انقلاب را دارند كه هميشه با حضور حداكثري مردم هميشه در صحنه ايران، با شكست مواجه مي‌شوند.

جواد قناعت اسلام را از مترقي‌ترين اديان و ايران را از قدرتمند‌ترين كشورهاي مطرح در سطح جهان نام برد كه نظام استكبار جهاني با تمام كينه و دشمني‌اش براي پيشرفت خود از اين نظام الگوبرداري مي‌كند.

وي ادامه داد: دشمن چون مي‌داند از طريق جنگ نظامي نمي‌تواند به اهداف شوم خود در ايران دست يابد از طريق جنگ‌نرم، سايت، روزنامه و فريب عده‌اي از خواص در اين مرحله وارد شده كه همگان بايد بدانند كه پيرو خط رهبري بودن به اسم نيست بلكه اين اصل در عمل بايد نشان داده شود.

قناعت گفت: برنامه‌هاي دهه فجر امسال بايد با سبك و سياق مردمي و مشاركت حداكثري آنان و رويكرد اصلاح الگوي مصرف، تزريق روحيه نشاط و اميد به جامعه اجرايي شود تا مردم شيريني و حلاوت آن را بچشند.

در اين جلسه گرزين فرماندار گرگان و رئيس كميته ستاد گراميداشت دهه فجر استان نيز گفت: با توجه به اينكه جمعيت قابل توجهي از هم‌استاني‌هايمان را اهل تسنن تشكيل داده‌اند بايد برنامه‌هاي متنوعي براي اين قشر در نظر گرفته شود كه در اين راستا با توجه به تقارن ايام دهه فجر با اربعين شهداي كربلا، برگزاري همايش علمي بررسي فرهنگ محرم و عاشورا در منابع اهل تسنن از جمله اين برنامه‌ها است.

نصرت بابايي مسئول كميته بانوان ستاد گراميداشت دهه فجر و مشاور استاندار در امور بانوان نيز خواستار افزايش بودجه در امور بانوان شد و از برگزاري 12 همايش رهروان حضرت زينب (س) با محوريت ولايت فقيه در سطح تمام شهرستان‌ها در ايام‌الله دهه فجر خبر داد.

گفتني است اين ستاد در استان داراي 25 كميته است و همچنين اين ستاد در شهرستانها داراي 18 كميته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.